Telefonická komunikace má svá specifika, navzájem se při ní nevidíme a je těžší vnímat, kdo je na druhé straně. Často zapomínáme říct vše, co musíme nebo dostatečně nezohledníme potřeby partnera. Ať už telefonujeme soukromě či pracovně, řešíme příjemné či nepříjemné záležitosti, domlouváme schůzky, reagujeme na námitky nebo konkretizujeme obchod, je užitečné vědět, jak po telefonu navázat dobré mezilidské vztahy.
Jak zdokonalit telefonickou komunikaci s Vašimi zákazníky? Jak zařídit, aby se klient na telefonu mohl v ten moment cítit, jako nejdůležitější člověk na světě? Osvojte si pár snadných návyků, které podpoří spokojenost Vašich klientů. Zde jsou první 4 z nich: 1. Zvedejte telefony ry...
VíceNaplnit diář schůzkami může být noční můrou mnoha obchodníků nebo asistentek. Přitom základ úspěchu je snadný. Je dobré znát, jak získat psychologickou převahu, umět správně zregenerovat duševní síly po dílčím neúspěchu, vyvarovat se porušování základních pravidel správného telefonování a dodržov...
VíceProč byste si měli před telefonováním přečíst vtip? Proč netelefonovat v trenýrkách a tílku? Proč fráze „Neobtěžuji?“ není vhodná pro zahájení telefonátu? Jak klient může získat dojem, že jste lháři hned na začátku hovoru?
VíceVíte, kdo má první zavěsit, kdy je váš projev ležérnější nebo jak druhá strana může nabýt dojmu, že jí pohrdáte? Seriál tipů, kterými vám chceme ulehčit každodenní komunikaci po telefonu, startujeme pravidly etikety. Podle Ladislava Špačka, je, stejně jako v případě jiného společenského kontaktu,...
VíceTELEFONY, KTERÉ PŘINÁŠEJÍ EFEKTIVNÍ KOMUNIKACI, JAKOU POTŘEBUJETE. Navzdory oblibě mobilních zařízení, stolní telefony zůstávají středobodem firemní komunikace. Aby si tradiční stolní telefon udrže...
VíceCHYTRÁ KOMUNIKACE PRO MALÉ AŽ STŘEDNĚ VELKÉ PODNIKY. S rostoucí mobilitou zaměstnanců je třeba udržet tým v souladu a zachovat vysokou kvalitu služeb zákazníkům – stárnoucí systém zkrátka neudrží v...
VíceBEZDRÁTOVÁ KOMUNIKACE NA PRACOVIŠTI VE VAŠÍ IP SÍTI. NEC Business Mobility IP DECT. SKUTEČNÁ MOBILITA NAPŘÍČ VAŠÍ ORGANIZACÍ.
VíceBezdrátové zařízení Panasonic KX-TGP700 je snadno nainstalovatelné flexibilní telekomunikační řešení vhodné pro malé a střední firmy. Panasonic KX-TGP700 je inovativní zařízení pro organizace,...
VíceProstřednictvím služby Garant + Vám, v případě náhlé potřeby, zabezpečíme rychlý a hladký přechod Vaší telefonní infrastruktury do režimu „home office“. Budete tak moci využívat Vaši telefonní...
VícePanasonic KX-DT680 1. model s barevnou obrazovkou v sortimentu digitálních telefonů rozsvítí každý stůl, kde se bude používat. Nejen design, ale také kvalita zvuku a snadno použ...
VíceVyměňte starou telefonní ústřednu za novou právě nyní a získejte slevu až 30 %* i aplikaci ANTS CTI Client pro pohodlnou a efektivní obsluhu hovorů. Připravili jsme pro Vás, ve spolu...
VíceJak integrovat zaměstnance na home office do Vaší podnikové telefonní infrastruktury? Pokud máte ve firmě telefonní ústřednu Panasonic, potom je to snadné. Nepřestávejte v domácí kanceláři kom...
VícePotřebujete mít v práci možnost snadných a rychlých konferenčních hovorů? Uspořádat „schůzku na dálku“ či meeting s Panasonic KX-HDV800 nemůže být snazší. Stačí jedno kliknutí...
VíceVyužívejte mobil jako pobočku telefonní ústředny, včetně video-komunikace Nová aplikace Panasonic Mobile Softphone Vám umožní audio i vizuální komunikaci přes Vaše osobní mobilní zařízení, kte...
VíceDokonale komplexní platforma Panasonic KX-HTS32 má všechny funkce potřebné pro malé kanceláře již zabudované ve svém hardwaru. Díky tomu se Vám investice vrátí rychleji. KX-HTS32 je univerzální sys...
VíceZískejte flexibilnější, konkurence-schopnější a levnější podnikovou komunikaci – upgradujte Váš stávající komunikační systém snadno pomocí nejnovější platformy Panasonic KX-NSX. Využívejte jed...
VícePořádejte přímo od Vašeho pracovního stolu menší videokonference a monitorujte firemní prostory. Umožní Vám to nový stolní SIP telefon Panasonic KX-HDV430 se zabudovanou kamerou. Snadno a ...
VícePanasonic doplňuje řadu SIP telefonů o dotykové obrazovky. Společnost Panasonic představila nové špičkové telefony SIP vybavené dotykovou obrazovkou, které slouží k zajištění nejlepšího m...
VícePředstavujeme Vám novinku od Panasonic – video dveřní zámek a komunikační SIP kamera, vhodné pro připojení k systémům Panasonic řady KX-NS/NSX. Mějte vždy přehled, co se děje za Vaš...
VícePředstavujeme vám zcela nový telefonní přístroj Panasonic KX-HDV230 vybavený mnoha funkcemi, který doplňuje úspěšné portfolio stolních profesionálních telefonů Smart IP. Nový stolní telefon Panason...
VíceKaždý z nás se setkal třeba při volání do banky s obligátním hlášením “pro zkvalitňování našich služeb může být hovor monitorován”, které volajícího ve skutečnosti upozorňuje na to, ...
VíceChcete-li dosáhnout vysoké kvality a snížit náklady, zvolte nový Panasonic KX-TGP600 Smart, ideální nástroj pro profesionální komunikaci. Tento systém představuje úplné řešení mobility za příz...
VícePanasonic IP Softphone přináší zcela nové grafické rozhraní, přičemž důsledně zachovává vlastnosti a funkce aktuální řady terminálů Panasonic. Vylepšené navigační menu a vzhled tlačítek d...
VíceJednomu z našich klientů, realitní společnosti, se podařilo, díky implementaci nového komunikačního řešení, dosáhnout výrazného snížení nákladů, účinně cílit investice do reklamy, zefektivnit ...
VícePro jakýkoliv malý a střední podnik, který hledá cesty, jak snížit náklady na komunikaci aniž by se snížil výkon jejich technologií, máme nyní odpověď v jednotném komunikačním řešení Pana...
VíceZákladnová stanice Panasonic KX-NS0154 IP pro systém bezdrátových telefonů DECT přináší zajímavé výhody. Připojení ke komunikačnímu systému je realizováno přes LAN, protokolem TCP/IP. Základnová ...
VíceNa základě pečlivého rozboru potřeb našich zákazníků jsme pro Vás vyvinuli 4 funkcionality – Čísla pro kampaň, Dialer, Kampaň a Automatická změna stavu operátora – které mohou pomo...
VíceDokumenty aktuality&trendy
Mějte všechny druhy zpráv po ruce v jedné evidenci a zajistěte jejich správu na potřebné úrovni, ať už se jedná o papírovou poštu, zprávy z datové schránky, faxy, balíky nebo přijato...
VíceUrychlete a usnadněte proces schvalování Vašich přijatých faktur. Zbavte se nevýhod papírových faktur a automatizujte procesy. Spolupracujte na schvalování faktur jako tým, mějte potřebné...
Více1. Přehledný seznam kontaktů a obchodních příležitostí Evidujte všechny potřebné informace pro snadný kontakt se zákazníkem – telefonní čísla, e-mailové adresy, kontaktní osoby, apod. i&...
VíceTaké investujete nemalé finanční prostředky do vzdělávacích kurzů a seminářů pro Vaše zaměstnance a zjišťujete, že významné procento získaných znalostí, které pracovníci denně nevyužívají...
VíceSpravujte firemní majetek a evidujte údaje, jako jsou popis, interní evidenční číslo, umístění, přidělení konkrétnímu pracovníkovi, životnost, středisko či kategorizace, přehledně v elekt...
VíceMějte všechny druhy zpráv po ruce v jedné evidenci a zajistěte jejich správu na potřebné úrovni, ať už se jedná o papírovou poštu, zprávy z datové schránky, faxy, balíky nebo přijato...
VíceEvidujte přehledně a pohodlně údaje, jako Zdravotní prohlídky, Bezpečnostní školení zaměstnanců, Revize elektrospotřebičů, Pracovní úrazy, Přidělování a vydávání OOPP (osobní ochranné pra...
VíceUrychlete a usnadněte proces schvalování Vašich přijatých faktur. Zbavte se nevýhod papírových faktur a automatizujte procesy. Spolupracujte na schvalování faktur jako tým, mějte potřebné...
VíceMít dobrý přehled o zákaznících a dlouholetých klientech může být klíčové pro úspěch Vašeho podnikání či činnost organizace. Máte-li např. při telefonické komunikaci s ...
Více