Schvalujte faktury elektronicky

Urychlete a usnadněte proces schvalování Vašich přijatých faktur. Zbavte se nevýhod papírových faktur a automatizujte procesy. Spolupracujte na schvalování faktur jako tým, mějte potřebné informace vždy při ruce, snadno importujte a vytěžujte data a přizpůsobte si proces schvalování na míru. Systém elektronického schvalování Vám umožní mít nákupy pod kontrolou, schvalovat pravidelné faktury automaticky, provádět revizi nákladů, synchronizovat data ze systému schvalování s účetním systémem a při tom ochránit Vaše osvědčené procesy.

  • Spolupracujte jako tým

Využijte automatické schvalování pravidelných faktur, možnost řízeného přístupu více osob k záznamům a, v případě vícestupňového schvalování, paralelní vyjádření více osob k jedné faktuře.

  • Mějte informace při ruce

Nechejte si posílat automatické notifikace a pravidelné reporty, mějte po ruce historii změn, potřebné přílohy a udělujte přístupová práva.

  • Importujte a vytěžujte data

Do systému jednoduše importujte faktury z e-mailové schránky nebo hromadně skenujte, následně automaticky vytěžujte potřebná data a exportujte je do Vašeho účetního programu.

  • Přizpůsobte si proces schvalování na míru

Celý systém elektronického schvalování faktur si přizpůsobte na míru Vašim potřebám a firemním procesům!

5 tipů, jak si díky elektronickému schvalování usnadnit práci

  • Hlídejte dodržování termínů

Využijte systém notifikací, pravidelných přehledů a generování upozorňujících reportů s „opožděnými“ fakturami pro vedoucího oddělení. Stanovte si lhůty pro schvalování faktur a hlídejte jejich dodržování.

  • Mějte nákupy pod kontrolou

Evidujte také objednávky a nákupní požadavky. Pracovníci mohou posílat žádosti o nákupy svým nadřízeným, společně se zdůvodněním a např. označením položky majetku, která má být nahrazena. Přiřazujte budgety a controllingové proměnné. Párujte nákupy s přijatými fakturami a usnadněte schvalování či schvalujte automaticky.

  • Pravidelné faktury schvalujte automaticky

Nezdržujte se opakovaným „odklikáváním“ pravidelných faktur, u kterých souhlasí částka i ostatní údaje. Nastavte pro ně automatické schvalování. Pro automatizaci si nastavte např. pravidelnou revizi nákladu tak, abyste zachovali efektivitu vašich paušálních plateb.

  • Synchronizujte elektronické schvalování a účetní systém

Nezadávejte data získaná při procesu schvalování zdlouhavě také do Vašeho účetního systému. Exportujte již jednou získané údaje do účetnictví automaticky. Případně zpracovávejte fakturu v obou systémech současně tak, aby vše proběhlo řádně do data splatnosti.

  • Chraňte Vaše osvědčené procesy

Při přestupu na systém elektronického schvalování přijatých faktur si zachovejte Vaše osvědčené podnikové procesy vyplývající z organizační struktury, pravomocí, struktury dodavatelů a dalších individuálních faktorů. Dbejte na to, aby systém vyhovoval přesně Vašim potřebám!

PDF ke stažení:

Více o Fusio na specializovaném webu: