• Aplikace umožňuje zobrazení soupisu hovorů za zvolené období, který lze detailně filtrovat například dle operátora, pracovní doby, typu hovoru, jeho trvání či délky vyzvánění atd.
  • U každého hovoru je možné podrobně zobrazit jeho průběh, včetně všech přepojení, převzetí apod., jednotlivé úseky jsou přitom přehledně znázorněny i  graficky.
  • K dispozici je také souhrnná statistika, která poskytuje rychlý přehled o telefonním provozu za zvolené období. Detailní statistiky dávají přehled o vývoji jednotlivých ukazatelů (počet hovorů, průměrná a maximální délka hovoru, průměrná a maximální délka vyzvánění …) pro jednotlivé dny zvoleného období, o vývoji v rámci dne po hodinách nebo například dle operátorů. Výsledky je pro rychlé posouzení možno zobrazit ve formě několika typů grafu.
  • ANTS Call Centre Manager je navržen tak, aby předkládal provozní a statistické údaje v maximálně přehledné formě a umožňoval tak operativní řízení a vyhodnocování provozu call center nebo telefonního provozu ve firmách a organizacích.
  • Uživatelské rozhraní aplikace je navrženo s ohledem na ergonomii použití a přehlednost, přístup k jednotlivým funkcím je optimalizován tak, aby se uživatel co nejrychleji dostal k žádoucím datům.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat