Také se snažíte neustále zdokonalovat služby pro vaše zákazníky? Máme pro vás tip, jak zpříjemnit volajícím do vaší společnosti čekání ve frontě. Informujte je, kolik osob před nimi čeká na spojení a jak dlouho budou ještě čekat. Poté, co se dozví své postavení ve frontě, mohou se rozhodnout, zda čekat, zanechat zprávu nebo zavolat později. Navíc můžete získat přehled o vytíženosti vašich operátorů, rozeznat případné problémy a provést adekvátní opatření.

3 výhody

  • 1. Zdokonalená služba směrování hovorů* nabízí nejen hlasovou nápovědu pro vaše čekající zákazníky, ale například i prioritní směrování VIP hovorů na vámi určené pobočky.
  • 2. Jako manažer či správce telefonního provozu ve vaší společnosti navíc můžete získat přehled o aktuálním stavu volajících, např. kolik osob čeká ve frontě a jak dlouho. Můžete také monitorovat stav jednotlivých operátorů, rozeznat případné problémy a provést adekvátní opatření.
  • 3. Užitečná může být i funkce automatického nahrávání konverzace a report historie hovorů. Tato data z hovorů můžete následně využít při řešení problémů nebo ve vztahu k zákaznickým službám.

 

Poraďte se s našimi technickými specialisty, jak zoptimalizovat provoz s příchozími hovory ve vaší společnosti. Neváhejte nás kontaktovat právě dnes, jsme připraveni ušít řešení na míru potřebám vaší společnosti a zákazníků.

 

*Pozn.: Některé funkcionality zdokonalené služby směrování hovorů mohou být podporovány pouze na některých typech telefonních systémů, v případě zájmu nás kontaktujte, rádi Vám poskytneme podrobnější informace.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat