Servery pro sjednocenou komunikaci a spolupráci jsou navržené pro optimalizaci činnosti Vaší organizace prostřednictvím technologie Voice over IP a bezdrátových technologií. Plně podporují IP síťování i technologii SIP a maximální flexibilitu zajišťuje připojení k digitálním sítím ISDN.
Proč IP systém?
Integrace hlasu a dat
Flexibilita dle Vašich požadavků
Kvalita za přijatelnou cenu
- Avaya IP Office™ je komunikační platforma pro malé a středně velké podniky.
- Jedná se o vysoce modulární hybridní řešení, které poskytuje sofistikované komunikační funkce pro podniky od 5 do 3 000 zaměstnanců.
- IP Office poskytuje bezproblémovou hlasovou a video komunikaci, UC (včetně sjednocených zpráv, mobility a trvalého zasílání zpráv), audio, video a webovou spolupráci a také integraci s oblíbenými desktopovými aplikacemi, jako jsou Outlook, Microsoft Teams a Salesforce.com. Díky možnosti provozu ve virtuálním počítači, na vyhrazeném serveru nebo zařízení nebo v prostředí smíšeného nasazení nabízí IP Office flexibilitu a cenově výhodnou volbu.
Stáhněte si PDF:
Více:
- chytrá digitální/IP pobočková telefonní ústředna
- integrace hlasu a dat prostřednictvím software ANTS CTI Client
- rozšiřitelný z šesti analogových vnějších linek a 18 vnitřních linek až na 288 vnitřních linek pomocí rozšiřující jednotky
- cenově dostupná instalace i provoz
- integrované aplikace včetně řešení call centra, mobilního řešení a hlasové schránky
- snadný přechod od analogové komunikace k protokolu IP
PDF ke stažení:
- chytrá digitální/IP pobočková telefonní ústředna
- integrace hlasu a dat prostřednictvím software ANTS CTI Client
- rozšiřitelná z 6 vnitřních linek až na 288 vnitřních linek pomocí rozšiřující jednotky
- cenově dostupná instalace a provoz
- integrované aplikace včetně řešení call centra, mobilního řešení a hlasové schránky
PDF ke stažení:
- rozšiřitelný VoIP komunikační server
- integrace hlasu a dat prostřednictvím software ANTS CTI Client
- optimalizováno pro 30 - 250 uživatelů, je možné rozšířit až na 1000 uživatelů v síti
- síťový režim "One Look" pro transparentnost systému napříč více lokalitami
- snadná instalace, údržba a použití
- hladká integrace s mnoha výkonnými CTI aplikacemi
PDF ke stažení:
- integrace hlasu a dat prostřednictvím software ANTS CTI Client
- spolehlivý záložní systém pro případ výpadku sítě
- snadná vzdálená správa přes Panasonic KMS server a cloudovou službu
- integrace stolních i mobilních zařízení usnadní komunikaci v rámci pracovních týmů i s Vašimi klienty
- bezdrátový DECT systém zabezpečí okamžité a přesné telefonní spojení
- integrace mobilů umožní využít mobilní zařízení v terénu jako standardní kancelářské pobočky
PDF ke stažení:
- integrace hlasu a dat prostřednictvím software ANTS CTI Client
- spolehlivý záložní systém pro případ výpadku sítě
- snadná vzdálená správa přes Panasonic KMS server a cloudovou službu
- integrace stolních i mobilních zařízení usnadní komunikaci v rámci pracovních týmů i s Vašimi klienty
- bezdrátový DECT systém zabezpečí okamžité a přesné telefonní spojení
- integrace mobilů umožní využít mobilní zařízení v terénu jako standardní kancelářské pobočky
PDF ke stažení:
- integrace hlasu a dat prostřednictvím software ANTS CTI Client
- ideální pro segment SOHO
- integrovaný přístupový bod pro Wi-Fi
- kapacita pro 6 vnějších a 12 vnitřních SIP hlasových kanálů
- rozhraní až pro 8 vnějších a 24 vnitřních analogových linek
- funkce ID volajícího, směrování hovorů, upozornění na hlasové zprávy a funkce Automatické
spojovatelky (AA) - funkce konferenčních hovorů
- možnost pagingu
- funkce monitorování
- funkce pro konferenční videohovory
- instalace typu plug-and-play
- funkce konferenčních hovorů
- možnosti programování a údržby ze vzdálené lokality
PDF ke stažení:
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat
Více o telefonních ústřednách a typových řešeních si můžete přečíst na našem specializovaném webu.