6 kroků pro efektivní řízení obchodu
1. Přehledný seznam kontaktů a obchodních příležitostí
Evidujte všechny potřebné informace pro snadný kontakt se zákazníkem – telefonní čísla, e-mailové adresy, kontaktní osoby, apod. i další podrobné údaje o aktuálním vývoji obcodního jednání a plánovaných aktivitách.
2. Evidence příloh (e-maily, nahrávky hovorů, důležité dokumenty)
Ke každému Kontaktu či Obchodnímu případu zaznamenávejte aktivity, jako průběh schůzek, telefonáty, e-maily, poznámky, cíle či úkoly a ukládejte zpracované nabídky, specifikace, smlouvy, záznamy hovorů a ostatní potřebné přílohy.
3. Provázání s dalšími firemními agendami (s oddělením realizace, s účetním oddělením, s agendou úkolů, s oddělením péče o zákazníky)
Provažte obchodní data i s dalšími firemními agendami. Poskytněte potřebné informace o obchodním procesu také dalším oddělením ve Vaší společnosti.
4. Reporting (plánované aktivity, nevyřízené úkoly, nové přílohy)
Nechejte se automaticky informovat prostřednictvím e-mailů o plánovaných aktivitách, nevyřízených úkolech aktuálním vývoji případů nebo nových záznamech či přílohách. Mějte vždy aktuální informace a dostávejte včasná upozornění o plánovaných událostech.
5. Statistické vyhodnocení dat
Vyhodnocujte statisticky obchodní informace a zobrazujte je ve formě přehledných grafů. Sledujte marži, obrat či efektivitu. Mějte vždy po ruce přehledně zpracované podklady pro efektivní řízení týmu a celého obchodního procesu ve Vaší organizaci.
6. Přizpůsobitelnost systému na míru obchodnímu procesu
Přizpůsobte si funkci i vizuální podobu systému na míru obchodnímu procesu a potřebám vaší společnosti.
Přečtěte si více o systému pro řízení obchodního procesu – Fusio – na webu ANTS:
Stáhněte si PDF soubor: