5 kroků ke snadnému zpracování faktur

1. Vstup faktury

Z e-mailové schránky, ze sběrné složky v počítači nebo oskenováním na multifunkčním zařízení se faktury snadno dostanou do systému.

2. Příjem faktury do systému Fusio

Ihned po přijetí do systému jsou Vám k dispozici základní informace, jako dodavatel, datum a čas doručení dokumentu.

3. Automatické vytěžení a validace údajů

Dále dokument pokračuje do systému automatického vytěžení a ověřní Vámi požadovaných podrobných údajů.

4. Schválení faktury

Faktury můžete schvalovat expresně - na základě prvních údajů - ihned po přijetí do Fusio nebo později, až po automatickém vytěžení a validaci podrobnějších údajů.

5. Uložení a export dat

Data získaná procesem zpracování faktury můžete ukládat do libovolného formátu nebo exportovat do informačního, účetního systému, SQL databáze, apod.

Chcete vědět více? Kontaktujte nás, prosím:

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů

Stáhněte si PDF dokument:

Více o systému Fusio na specializovaném webu: