ANTS CTI Panel je určen pro přehledné zobrazení požadovaných údajů v call centru tak, aby operátoři i manažer call centra byli průběžně informování o okamžitém stavu důležitých ukazatelů, jako například počet hovorů čekajících ve frontě na odbavení.

ANTS CTI Panel zobrazuje zvolené údaje buď na připojeném externím LED displeji (tzv. wallboard) nebo na LCD či plasmovém monitoru s velkou úhlopříčkou. Umístěním displeje nebo monitoru na stěnu v prostorách call centra přispívá k motivaci operátorů obsluhovat hovory stanoveným způsobem (například s ohledem na rychlost, počet odbavených telefonátů, přihlašování do skupiny při nárůstu fronty apod.).

Dle volby typu displeje je možné zobrazovat jeden nebo více údajů. Ty mohou být zobrazeny současně, pokud je zvolen displej odpovídajících rozměrů nebo je možné střídavé cyklické zobrazení jednotlivých údajů.

Volba zobrazených údajů je velmi variabilní a zahrnuje prakticky veškeré údaje, které je z pobočkové telefonní ústředny možné získat prostřednictvím rozhraní TAPI, příklad některých možností:

  • počet volajících ve frontě
  • počet přihlášených operátorů
  • počet ztracených (neobsloužených) hovorů za poslední minutu/hodinu apod.
  • počet obsloužených hovorů za poslední minutu/hodinu/den/rok apod.
  • průměrná nebo maximální délka čekání volajícího za poslední minutu/hodinu/den apod.

Vzhledem k tomu, že volba zobrazených hodnot je prováděna formou definice z velkého množství možností (řádově desítky ukazatelů), představují uvedené příklady jen malou část z možných variant. V případě zájmu o informaci, zda je možné zobrazení Vám potřebné hodnoty nás prosím kontaktujte.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat