Plánujte a nahrávejte hovory, zobrazte si přehlednou historii hovorů, telefonní seznam i informace o volajícím. Propojte CTI aplikaci s vaším informačním systémem a mějte k dispozici kartu právě volajícího klienta, se všemi potřebnými informaci pro úspěšnou obsluhu hovoru. Zaznamenávejte poznámky k hovorům a jednoduše zjistěte, s kým z vašich kolegů volající hovořil naposledy. Nebo využijte softphone klienta a umožněte vašim zaměstnancům spolupracovat odkudkoliv a kdykoliv, v kanceláři, doma i na cestách.

Přijímejte hovory a zprávy od zákazníků s volností. Pomocí hlasových pokynů přepojujte hovory na správné oddělení nebo zástupce, během vysokého vytížení použijte zařízení pro ukládání hlasové pošty, uvítejte vaše zákazníky přívětivě, např. hlasovým průvodcem v jejich jazyce nebo hudbou ve vysoké kvalitě. Integrujte do systému mobilní telefony a spravujte také jejich hlasové schránky.

Integrujte mobilní chytrá zařízení Vašich zaměstnanců do firemního komunikačního systému, umožněte jim komunikovat kdykoliv a odkudkoliv a ušetřete tím, že snížíte počet vlastních mobilních zařízení. Zaměstnanci i klienti se dnes nacházejí na nejrůznějších místech. Využijte moderní technologie a vytvořte si kancelář třeba na kuchyňské lince nebo sedadle v letadle. Sdílejte informace kdekoliv, kdykoliv a přes libovolné zařízení.

Přistupujte k nástrojům firemní komunikace z jednotného rozhraní. Mějte přehled o prezenci vašich kolegů a zvolte vždy nejefektivnější variantu, jak se s nimi spojit. Vybírejte mezi hlasem, videem, chatem, audio či video konferencí, hlasovými zprávami nebo faxem. Integrujte do systému vaše podnikové i osobní kontakty. Pracujte odkudkoliv a kdykoliv a zabezpečte tím kontinuitu vašeho obchodu.