ANTS Dirigent je aplikace, určená pro úpravu distribuce příchozích hovorů na pobočkové telefonní ústředně. Umožňuje takové řízení příchozích volání, které případně konkrétní ústředna neumí a nebo ke kterému jsou potřeba dodatečné informace například z databáze zákazníka. Pro konkrétní úpravu distribuce je možné použít některý z níže popsaných standardních modulů nebo je možné vytvořit modul na míru Vašich potřeb.

  • Tento modul zajišťuje na zadaných vstupních linkách vyhledání původního volajícího při příchozím zpětném volání na zmeškaný hovor a přesměrování hovoru. Obvyklé použijí je na linkách, kde je připojena GSM brána. Problémem při použití těchto bran je totiž fakt, že pokud některá z poboček ústředny volá např. zákazníkovi přes GSM bránu na jeho mobil a ten hovor nezvedne, prezentuje se brána pro všechny pobočky společně jedním číslem. Pokud pak zákazník volá zpět, příchozí hovory z GSM brány vyzvání u spojovatelky a ta má obvykle problém zjistit, komu má vlastně hovor přepojit - navíc zákazník je rozladěný, pokud volá zpět na hovor zbytečně - buď proto, že spojovatelka mu není schopna určit, kdo vlastně volal, a nebo i v případě, že přes nějakou databázi hovorů tuto informaci zjistí, není již třeba původní volající není ve své kanceláři.
  • ANTS Dirigent s modulem GSM Call Back tuto situaci elegantně řeší - při příchozím hovoru na GSM bránu se sám podívá do databáze, zda na dané číslo některá pobočka ústředny v poslední době (ta se dá nastavit) neúspěšně nevolala a pokud ano, hovor automaticky přesměruje na tuto pobočku. Zákazník je tak spojen přímo s tím, kdo mu volal. pokud tato osoba není přítomna, vidí opět hovor jako zmeškaný ve svém ANTS CTI Clientu - celý režim je tedy obdobný, jako jsme zvyklí z mobilních telefonů.
  • Tento modul zajišťuje přesměrování příchozích hovorů z konkrétních čísel na konkrétní pobočky dle tabulky v databázi. Používá se například pro přesměrování zákazníků přímo na jim přidělené account managery nebo obchodníky.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat