Garance telefonního provozu home office

Prostřednictvím služby Garant + Vám, v případě náhlé potřeby, zabezpečíme rychlý a hladký přechod Vaší telefonní infrastruktury do režimu „home office“. Budete tak moci využívat Vaši telefonní ústřednu pro komfortní a efektivní komunikaci i z prostředí domácích kanceláří či vzdálených lokalit.

Služba zahrnuje:

(navíc oproti NBD nebo NBD 4) *

  • vstupní analýza nastavení telefonní ústředny
  • zpracování krizového scénáře (základní změny v nastavení ústředny)
  • garance změny nastavení od přijetí požadavku do 48 hodin
  • poskytnutí bezplatných licencí Softphone na 10 dní
  • poskytnutí bezplatných licencí pro integraci mobilních telefonů na 10 dní
  • poskytnutí bezplatných licencí IP/SIP terminálů na 10 dní
  • aktualizace zálohy telefonní ústředny každé 3 měsíce
  • aktualizace krizového plánu každé 3 měsíce dle případných změn v nastavení ústředny             

*Společně s Garant + je třeba mít aktivovanou servisní službu Garant NBD nebo Garant NBD 4.

Stáhněte si PDF: