Nahrávání hovorů je užitečnou součástí firemních procesů. Prostřednictvím nahrávek lze zlepšit komunikaci s klienty, mít k dispozici nástroj pro zpětné přehrání hovoru např. v cizím jazyce nebo pro zaznamenání informací, které v telefonátu zazněly (e-mail, adresa,…). Záznamy hovorů mohou také zlepšit vnitrofiremní komunikaci a předávání informací o klientech a dobře posloužit v obchodním procesu. Pořízené nahrávky lze posílat do e-mailu, zpřístupnit v CTI aplikaci, integrovat do CRM systému, ukládat do paměťového zařízení USB či prostřednictvím internetu na externí server. V některých společnostech je vhodnější řešení hardwarové, jindy zase využití software. Volba správného prostředku může zásadně ovlivnit jak cenu, tak i užitnou hodnotu řešení.

Proč nahrávat hovory?

Zlepšení komunikace s klienty

Nahrávání hovorů lze využít pro supervizi firemní komunikace s klienty, ověření a nastavení kvality a rychlé zaškolení nových pracovníků.

Vnitrofiremní předávání informací

Nahrané hovory mohou skvěle posloužit pro vnitrofiremní předávání informací o zákaznících, takže klient nemusí zdlouhavě a únavně opakovat informaci, kterou již jednou sdělil. Poslech posledního hovoru s klientem Vám také umožní osvěžit si potřebná fakta a v dalším hovoru plynule navázat na Vaši poslední konverzaci. Pomoci může také poslání záznamu požadavku zákazníka, přijatého třeba na dispečinku, tomu kdo ho bude plnit – lze se tak vyhnout zkreslení vznikající při interpretaci požadavku v rámci vnitrofiremní komunikace.

Zpětné přehrání hovorů

Můžete mít například možnost si zpětně přehrát pasáž hovoru v cizí řeči, u které si nejste jisti, že jste správně rozuměli. Nebo v situaci, kdy e-mail posílaný na adresu nadiktovanou po telefonu se vrací jako nedoručitelný, si můžete ověřit, zda jste rozuměli správně.

Úspěšnější obchodní proces

Pro obchodního manažera mohou záznamy posloužit jako nástroj pro pomoc prodejcům se zlepšením komunikace s klienty, což může třeba u akvizic zásadně ovlivnit jejich obchodní výsledky.

Pořízené nahrávky hovorů je možné:

  • zasílat na Váš e-mail
  • ukládat do CTI aplikace
  • integrovat do CRM systému
  • ukládat na USB
  • ukládat na externí server

Nahrávat hovory je legální:

Nahrávání hovorů v aplikaci CTI

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat