Mějte přehled, kolik hovorů čeká ve frontě na odbavení a jak dlouho. Jako správce monitorujte stav operátorů a členů skupiny, rozeznejte včas problémy a proveďte adekvátní opatření. Zobrazte si soupis hovorů za požadované období, filtrujte v něm dle operátora, pracovní doby, typu hovorů, délky hovorů či vyzvánění. Vyhodnocujte operativně a správně provoz ve Vašem call centru či firmě a zavádějte účinná opatření pro zlepšení zákaznických služeb.

Tipy pro Vás

  • Volit můžete variabilně mezi údaji, které je možné získat z pobočkové telefonní ústředny prostřednictvím rozhraní TAPI. Získáte tak okamžitý přehled například o počtu volajících ve frontě, přihlášených operátorů, ztracených či obsloužených hovorů za určitý časový úsek, průměrnou nebo maximální délku čekání volajícího a mnoho dalších parametrech. Odbavujte hovory Vašich klientů kvalitněji.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat