Vytvořte ve Vaší společnosti CRM databázi, budujte dobré vztahy se zákazníky. Zoptimalizujte funkce Vašeho call centra. Dohlížejte na obchodní procesy, mějte nástroj pro jejich analýzu a zaveďte opatření pro zkvalitnění. Získejte okamžitý přístup k záznamům z obchodních jednání, smlouvám i přílohám. Definujte přístupová práva k informacím a ochraňte citlivé údaje.

„S pomocí STAND byl rozjezd naší společnosti v nové hale rychlý a hladký. Dlohodobě jsme spokojeni také s jejich další prací, servisem a podporou.“

Seaborne Plastics s.r.o.

Tipy pro Vás

Prostřednictvím služby Garant + Vám, v případě náhlé potřeby, zabezpečíme rychlý a hladký přechod Vaší telefonní infrastruktury do režimu „home office“. Budete tak moci využívat Vaši telefonní ústřednu pro komfortní a efektivní komunikaci i z prostředí domácích kanceláří či vzdálených lokalit. Služba zahrnuje: (navíc oproti NBD nebo NBD 4) * vstupní analýza nastavení telefonní ústředny zpracování krizového scénáře (základní změny v nastavení ústředny) […]

Více

Jak integrovat zaměstnance na home office do Vaší podnikové telefonní infrastruktury? Pokud máte ve firmě telefonní ústřednu Panasonic, potom je to snadné. Nepřestávejte v domácí kanceláři komunikovat se svými klienty či kolegy nebo obsluhujte, například, chod Vašeho call centra stejně kvalitně, jako když sedíte ve svých kancelářích. Nabízíme Vám dvě varianty, jak připojit uživatele z domácích kanceláří k firemní […]

Více

„Fusio nám pomáhá s komplexním řízením zakázek. Od nabídek, objednávek a smluv přes realizaci zakázek, Ganttův graf, materiál a skladové hospodářství až po evidenci fakturace.“ Ing. Martin Šalé, provozní náměstek ředitele, AK signal Brno a.s. „Fusio nám pomohlo propojit software Money S4 s výrobou. Sdílíme tak informace o aktuálním stavu materiálu ve skladu s pracovníky, kteří do účetního softwaru nemají přístup.“ Ing. Ladislav Polcar, […]

Více