Vytvořte ve Vaší společnosti CRM databázi, budujte dobré vztahy se zákazníky. Zoptimalizujte funkce Vašeho call centra. Dohlížejte na obchodní procesy, mějte nástroj pro jejich analýzu a zaveďte opatření pro zkvalitnění. Získejte okamžitý přístup k záznamům z obchodních jednání, smlouvám i přílohám. Definujte přístupová práva k informacím a ochraňte citlivé údaje.

„S pomocí STAND byl rozjezd naší společnosti v nové hale rychlý a hladký. Dlohodobě jsme spokojeni také s jejich další prací, servisem a podporou.“

Seaborne Plastics s.r.o.

Tipy pro Vás

Avaya IP Office™ je komunikační platforma společnosti Avaya pro malé a středně velké podniky. Jedná se o vysoce modulární hybridní řešení, které poskytuje sofistikované komunikační funkce pro podniky od 5 do 3 000 zaměstnanců. Platforma Avaya IP Office™ je výkonné řešení pro sjednocenou komunikaci (UC) a zákaznické služby, které je speciálně navrženo pro malé a středně velké podniky. IP Office […]

Více

Pohybujete se často po pracovišti, ale potřebujete být stále na dosah Vašim klientům či kolegům? Nyní Vám nabízíme k telefonním ústřednám Avaya a Panasonic řešení pro bezdrátovou telefonii od společnosti SNOM. Snom M-série Revoluce DECT Snom M je komplexní řada DECT, která kromě telefonních přístrojů (základen a sluchátek) zahrnuje také speciální náhlavní soupravu a řešení pro sledování majetku (lokalizace). Základna Snom […]

Více

Prostřednictvím služby Garant + Vám, v případě náhlé potřeby, zabezpečíme rychlý a hladký přechod Vaší telefonní infrastruktury do režimu „home office“. Budete tak moci využívat Vaši telefonní ústřednu pro komfortní a efektivní komunikaci i z prostředí domácích kanceláří či vzdálených lokalit. Služba zahrnuje: (navíc oproti NBD nebo NBD 4) * vstupní analýza nastavení telefonní ústředny zpracování krizového scénáře (základní změny v nastavení ústředny) […]

Více