Fusio u pojišťovacích makléřů

Nasazení systému Fusio pro správu agend u pojišťovacích makléřů

Představení společnosti

Ve středně velké společnosti pojišťovacích makléřů, jejíž majitelé souhlasili s vypracováním případové studie, bez uvedení názvu firmy, pracují obchodní zástupci, likvidátoři pojistných událostí, management a administrativní pracovníci. Hlavním cílem společnosti je poskytovat klientům kvalitní pojistnou ochranu a partnerství ve světě pojištění.

Jak zde Fusio pomáhá?

Systém Fusio ulehčuje ve společnosti práci jednak obchodním zástupcům a likvidátorům pojistných událostí, kteří spolu potřebují často spolupracovat a sdílet informace. A také managementu společnosti, který oceňuje Fusio, jako nástroj pro kvalitní vyhodnocení aktuálních informací.

Evidence smluv

Obchodníci oceňují především agendy SmlouvyPod-smlouvy, kam mohou pohodlně a přehledně ukládat skeny smluv, jednotlivých klientů, a kdykoli zde potřebný dokument rychle vyhledat. Prohlížet uložené smlouvy si pak ve Fusio mohou všichni pracovníci, kteří mají příslušné oprávnění.

Evidence pojistných událostí

Likvidátorům pomáhají agendy Likvidace pojistných smluv, Pojistné událostiÚkoly/Postupy, kde evidují nahlášené pojistné události, jejich aktuální stav (čeká/vyřešeno) a přidružené úkoly a pracovní postupy.

Sdílení informací

Díky Fusio mohou nyní obchodníci a likvidátoři mezi sebou sdílet potřebné informace a poskytovat svým klientům snadno rychlé a kvalitní služby. Likvidátoři si mohou lehce nalézt detaily příslušné pojistné smlouvy a obchodníci mají okamžitě k dispozici aktuální podklady pro komunikaci s klienty.

  • konec ručního vyhledávání smluv v papírovém archivu
  • současný přístup více uživatelů k jednomu dokumentu
  • sdílení aktuálních informací
  • přidělování uživatelských oprávnění pro přístup k informacím

Vyhodnocení dat

Pro management společnosti představuje Fusio nástroj pro vedení obchodního týmu, zkvalitnění obchodního procesu, dohled nad plněním cílů a kvalitní vyhodnocení a zpracování podkladů na poradu vedení.

  • aktuální data vždy při ruce
  • reporting

CRM

Díky Fusio mají ve společnosti aktuální přehled o potřebách klientů. U každé smlouvy je evidována délka trvání, což umožňuje oslovit klienta ještě před jejím uplynutím. Každý obchodník dostává do e-mailu automaticky report s přehledem klientů, kterým brzy vyprší smlouva. Takového klienta může obchodník zavčas oslovit a připravit pro něj aktualizovanou nabídku.

Fusio umožňuje také rychlou a snadnou přípravu reportů pro klienty s náhledem všech pojistných smluv a produktů, které mají aktuálně sjednané. Díky předdefinovaným tiskovým sestavám ve Fusio je nyní možné předat klientům profesionálně vytištěný dokument ve vizuálním stylu společnosti bez pracných úprav.

Snadné vkládání dokumentů do Fusio přímo z multifunkce

Díky multifunkčnímu stroji Konica Minolta s velkým barevným dotykovým displejem mohou uživatelé jednoduše vkládat skeny smluv a ostatní přílohy přímo od stroje do příslušných složek Fusio.

Bezproblémový chod stroje zajišťuje navíc STAND proaktivní servis FlexiDoc.

Co oceňují obchodníci?

Komunikace se zákazníky

„Nyní mohu ve Fusio okamžitě vidět poznámky a události zaznamenané k jednotlivým klientům mým kolegou, likvidátorem pojistných událostí. Při komunikaci s klienty tak mám aktuální informace vždy při ruce.“ Milan, obchodní zástupce

Report pro vedení

„Ve Fusio oceňuji snadné zpracování, sdílení a předávání informací pro mé nadřízené. Nový systém mi nyní dokáže ušetřit práci a čas. Dříve jsem si totiž vedl jednotlivé evidence obchodních případů samostatně v Excelu. Před poradou jsem musel tabulky opravit a poté zkopírovat do sdíleného Excelu, kde se tabulky navíc, kvůli odlišnému formátování, zobrazovaly často nesprávně.“ David, obchodní zástupce

Report pro klienty

„Pomáhají mi předdefinované tiskové sestavy Fusio a možnost snadno připravit pro klienta přehled sjednaných pojistných smluv. Dříve jsem při přípravě takového reportu musel zpracovat několik tabulek z MS Excel dohromady, vložit do MS Word, upravit vzhled do vizuálního stylu společnosti a teprve potom vytisknout finální dokument. S Fusio jde vše rychle a bez námahy.“ Jan, obchodní zástupce

Co oceňují likvidátoři?

Detaily pojistných smluv

„Díky Fusio mám okamžitý přístup k detailům pojistných smluv, takže při nahlášení pojistné události klientem již nemusím složitě zjišťovat informace přes kolegu, obchodního zástupce, který se často pohybuje v terénu. Nyní mám potřebné informace k dispozici ihned a mohu klientovi poskytnout rychlou službu.“ Pavel, likvidátor pojistných událostí

Sdílené kontakty

„Sdílený telefonní seznam mi umožňuje vždy rychle kontaktovat klienta na aktuálním telefonním čísle, e-mailu či adrese. Kontakty mohu snadno vyhledávat a filtrovat. Vidím přehled firemních poboček, kontaktních osob, mobilních či pevných telefonních čísel i případné poznámky či přílohy u jednotlivých klientů. Díky provázání Fusio kontaktů s telefonním systémem mohu hovor vytočit pouhým kliknutím přímo z PC.“ Jiří, likvidátor pojistných událostí

Co oceňuje management?

Reporting

„Do e-mailu nyní dostávám pravidelné reporty o nově založených, pozměněných či zpracovaných smlouvách. Mám automatický přehled o provizích, odešlých a došlých platbách a aktuálním stavu obchodního procesu. Tyto podklady jsem si musel před zavedením Fusio zpracovávat napůl ručně.“ Michal, obchodní ředitel

  • rychlé a kvalitní služby klientům
  • snadnější komunikace – vnitrofiremní i s klienty
  • úspora času
  • efektivní pracovní postupy

Stáhněte si PDF:

Více o Fusio na specializovaném webu: