Plánujte a nahrávejte hovory, zobrazte si přehlednou historii hovorů, telefonní seznam i informace o volajícím. Propojte CTI aplikaci s vaším informačním systémem a mějte k dispozici kartu právě volajícího klienta, se všemi potřebnými informaci pro úspěšnou obsluhu hovoru. Zaznamenávejte poznámky k hovorům a jednoduše zjistěte, s kým z vašich kolegů volající hovořil naposledy. Nebo využijte softphone klienta a umožněte vašim zaměstnancům spolupracovat odkudkoliv a kdykoliv, v kanceláři, doma i na cestách.

Proč CTI?

Mějte rychlý přehled

Evidujte kontakty, rychle v nich vyhledávejte a sdílejte je s ostatními kolegy. Tiskněte a exportujte seznamy telefonních čísel. Synchronizujte seznam s dalšími programy, např. Microsoft Outlook, a udržujte vaše kontakty aktuální. Mějte přehled o historii svých volání, příp. volání ostatních kolegů, přehrávejte si záznamy a předávejte je k dalšímu zpracování. Nechejte se upozorňovat na zmeškaná volání. Nezatěžujte se zlomyslnými hovory, přidejte je jednoduše na „blacklist“. Buďte informovaní o přítomnosti a dostupnosti svých kolegů a nejefektivnějším způsobu, jak je kontaktovat.

Zvolte nejvhodnější nástroj komunikace

Integrovaná komunikace vám umožňuje zvolit hlas, chat, audio či video konferenci, HD video, voice-mail, fax nebo e-mail. Formu vaší komunikace s kolegy a klienty tak můžete plně přizpůsobit jejich preferencím i vašim podnikovým plánům a politice.

Sdílejte informace

Jako manažer naplánujte hovory sobě i ostatním. Propojíte-li vaši CTI aplikaci s firemním informačním systémem či CRM databází je možné takto pohodlně realizovat například telemarketingové kampaně. Sdílejte uvnitř vašeho týmu kontakty, nahrávky a poznámky k nim. To vše s ohledem na ochranu citlivých informací před zneužitím prostřednictvím definice přístupových práv.

Pracujte flexibilně

Současné možnosti softphone klientů umožní vašim zaměstnancům spolupracovat odkudkoliv a kdykoliv a zajistit tím kontinuitu vašeho obchodu. V kanceláři, doma i na cestách umožní používat jedno číslo pro vnitřní i vnější hovory

Tipy pro Vás

Okno příchozího hovoru

Karta zákazníka

Můžete zde najít jméno volajícího, název firmy, telefonní číslo, s kým volající hovořil ve Vaší firmě naposledy, vložené poznámky a při propojení se zákaznickou databází i další potřebné informace, jako jméno přiděleného obchodníka, výše otevřených či splatných faktur,... případně lze zobrazit celou kartu zákazníka.

Příjem hovoru a nahrávání

Kliknutím na Vyzvednout můžete hovor pohodlně přijmout a pomocí Nahrávat pořídit záznam, který lze přeposlat kolegovi nebo archivovat pro pozdější využití.

Proč nahrávat hovory?

Nahrané hovory mohou dobře posloužit pro vnitrofiremní předávání informací o zákaznících, takže klient nemusí zdlouhavě a únavně opakovat informaci, kterou již jednou sdělil. Poslech posledního hovoru s klientem Vám také umožní osvěžit si potřebná fakta a v dalším hovoru plynule navázat na Vaši poslední konverzaci. Více

Přehled funkcí

Pomůžeme optimalizovat komunikaci i u Vás. Kontaktujte nás:

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů