30 června 2023

NEC BUSINESS PHONES

by Šárka Praxová / Bez komentářů

TELEFONY, KTERÉ PŘINÁŠEJÍ EFEKTIVNÍ KOMUNIKACI, JAKOU POTŘEBUJETE. Navzdory oblibě mobilních zařízení, stolní telefony zůstávají středobodem firemní komunikace. Aby si tradiční stolní telefon udržel svůj význam, musí se integrovat a vyvíjet tak, aby splňoval neustále se měnící požadavky dnešních zaměstnanců…

Číst více

25 března 2020

Integrace homeoffice

by Šárka Praxová / Bez komentářů

Jak integrovat zaměstnance na home office do Vaší podnikové telefonní infrastruktury? Pokud máte ve firmě telefonní ústřednu Panasonic, potom je to snadné. Nepřestávejte v domácí kanceláři komunikovat se svými klienty či kolegy nebo obsluhujte, například, chod Vašeho call centra stejně kvalitně, jako když sedíte ve svých kancelářích. Nabízíme Vám dvě varianty, jak připojit uživatele z domácích kanceláří k firemní […]

Číst více

11 srpna 2017

Řešení kontaktního centra

by Šárka Praxová / Bez komentářů

Jak efektivně přijímat a vyřizovat podněty od klientů či občanů, které do Vaší organizace přicházejí? STAND řešení kontaktního centra dokáže pokrýt celé portfolio pro přijímání požadavků, díky integraci softwarových a hardwarových složek. Sdružuje podněty z webových stránek, písemné, telefonické i zaslané elektronickou poštou. Systém také umí celý proces vyřizování požadavků kontrolovat a o stavu klienty průběžně informovat. Umožněte klientům snadnou komunikaci s Vámi, zaveďte kontrolu a pravidla pro vyřizování dotazů a částečně automatizujte poskytování informací, čímž snížíte i náklady na komunikaci a lidské zdroje ve Vaší organizaci.

Číst více

14 května 2015

Řešení pro call centrum

by Šárka Praxová / Bez komentářů

Případová studie nasazení STAND komunikačního řešení pro efektivní činnost aktivního telemarketingového call centra v Praze. Představení call centra Naším klientem je aktivní telemarketingové call centrum, které buduje a spravuje klientské databáze. Společnost se specializuje na nabídku kvalitních finančních a pojistných produktů. Poskytuje nadstandardní služby v oblasti akvizicí, up-sellingu, cros-sellingu a follow up projektů. Služby call centra jsou úzce specializované a způsob […]

Číst více

30 září 2014

4 funkce pro call centrum

by Šárka Praxová / Bez komentářů

Na základě pečlivého rozboru potřeb našich zákazníků jsme pro Vás vyvinuli 4 funkcionality – Čísla pro kampaň, Dialer, Kampaň a Automatická změna stavu operátora – které mohou pomoci s optimalizací také Vašeho call centra. Ať už provozujte malé nebo větší call centrum, které přijímá příchozí hovory Vašich zákazníků nebo aktivně obvolává klienty, představujeme Vám 4 užitečné funkce, […]

Číst více