• Řešení
    • Sjednocená komunikace
      • CTI aplikace
      • Hlasové služby
      • Integrace chytrých zařízení
      • Jednotné rozhraní
    • Call centrum
      • Hlasová nápověda
      • Statistika
      • Distribuce hovorů
    • Kontaktní centrum
    • Bezdrátové řešení
    • IP telefonie
    • Nahrávání hovorů
    • Telekonference
    • Garance provozu
    • Správa agend
    • Produkty
      • Telefonní ústředny
      • Systémové terminály
        • Digitální telefony
        • IP telefony
        • SIP telefony
        • DECT bezdrátová komunikace
      • Manuály
      • Software
        • Panasonic IP Softphone
        • Panasonic Mobile Softphone
        • ANTS CTI Client
        • ANTS Call Centre Manager
        • ANTS Call Centre Fusio
        • ANTS CTI Panel
        • ANTS Dirigent
        • ANTS Voice Recording add-in
        • Fusio informační systém
        • Elektronické zpracování přijatých faktur
  • Tipy pro Vás
    • Efektivní komunikace
    • Optimalizace dokumentů
    • Jak správně telefonovat?
  • Reference
    • Referenční videa
    • Případové studie
    • Referenční dopisy
    • Napsali o nás
    • Certifikáty a ocenění
    • Seznam referencí
  • O nás
    • Jak Vám umíme pomoci?
    • 5 důvodů proč STAND
    • 5 kroků pro optimalizaci provozu
    • 10 zásad pro spokojenost
  • Kariéra
  • Kontakt
Roki Logo
  • Řešení
    • Sjednocená komunikace
      • CTI aplikace
      • Hlasové služby
      • Integrace chytrých zařízení
      • Jednotné rozhraní
    • Call centrum
      • Hlasová nápověda
      • Statistika
      • Distribuce hovorů
    • Kontaktní centrum
    • Bezdrátové řešení
    • IP telefonie
    • Nahrávání hovorů
    • Telekonference
    • Garance provozu
    • Správa agend
    • Produkty
      • Telefonní ústředny
      • Systémové terminály
        • Digitální telefony
        • IP telefony
        • SIP telefony
        • DECT bezdrátová komunikace
      • Manuály
      • Software
        • Panasonic IP Softphone
        • Panasonic Mobile Softphone
        • ANTS CTI Client
        • ANTS Call Centre Manager
        • ANTS Call Centre Fusio
        • ANTS CTI Panel
        • ANTS Dirigent
        • ANTS Voice Recording add-in
        • Fusio informační systém
        • Elektronické zpracování přijatých faktur
  • Tipy pro Vás
    • Efektivní komunikace
    • Optimalizace dokumentů
    • Jak správně telefonovat?
  • Reference
    • Referenční videa
    • Případové studie
    • Referenční dopisy
    • Napsali o nás
    • Certifikáty a ocenění
    • Seznam referencí
  • O nás
    • Jak Vám umíme pomoci?
    • 5 důvodů proč STAND
    • 5 kroků pro optimalizaci provozu
    • 10 zásad pro spokojenost
  • Kariéra
  • Kontakt

Napsali o nás

„Nejvíce nám pomáhá těsné propojení telefonní ústředny s naším informačním systémem. Díky tomu máme úplný přehled o tom, kdo volal i kdo právě volá. V databázi pacientů tak rovnou vidíme, kdy nám pacient volal, kdy jsme mu naopak volali my, a to včetně zmeškaných hovorů. Naši pracovníci si mohou při příchozím hovoru rovnou zobrazit jméno pacienta, který volá a otevřít si jeho zdravotní dokumentaci ještě dříve, než zvednou sluchátko.“

~ Reprofit International s.r.o.

Mgr. Vít Hubinka, manažer kvality

„Největší přínos informačního systému Fusio je pro nás v tom, že všichni víme, v jaké části se projekt nachází a nemusíme informaci zjišťovat od 3 lidí. Vše je přehledné a na jednom místě.“

~ M Plus elektro s.r.o.

Ing. Miroslav Rokyta, jednatel společnosti

„Aplikace Fusio nám ušetří 1,5 – 2 hod. práce na jednoho zaměstnance denně a urychlí celý proces, aby bylo vše správně a včas vychystáno.“

~ Gebrüder Weiss

Ing. Nikol Jandeková, vedoucí logistiky

„Společnost STAND CZ nám dodala a instalovala telefonní systém Panasonic KX-NS1000 včetně rozšiřujících jednotek. Nová technologie nám umožňuje bezproblémový chod lázní i navýšení kapacity na rozšíření v budoucnu. Společnost STAND CZ bychom ke spolupráci doporučili, celkově jsme byli spokojení.“

~ Priessnitzovy léčebné lázně a.s.

Bc. Martin Žídek, vedoucí informatiky

„Na softwaru pro vedení firemních agend FUSIO jsme ocenili univerzálnost vlastního nastavení a rychlost implementace. Díky jednoduchému a spolehlivému nástroji jsme vyřešili složitý proces řízení silniční a námořní přepravy.“

~ MORAVIA PROPAG

Ing. Michal Pumprla, manažer logistiky

„Dříve jsme měli v naší společnosti různé druhy ústředen, dnes máme díky společnosti STAND CZ jednotnou moderní telekomunikační síť. Pomohla nám aplikace ANTS CTI Client, kde vidíme celou historii hovorů. V procesu od obchodního jednání po technickou realizaci jsme byli s přístupem členů týmu STAND CZ spokojení.“

~ Walmark a. s.

Petr Krenželok, IT manager

„Software ANTS Fusio nám pomohl a zlepšil výrazně proces v komunikaci s klienty. Našel u nás upletnění v podobě CRM. Se společností ANTS i STAND CZ jsme spokojení a spolupráci rozvíjíme v přípravě dalších pro nás potřebných a specifických agend ve Fusio i nadále.“

~ A+Accounting

Ing. Jiří Žvachta, jednatel

„Dříve jsme neměli systémové telefony, nyní je naše práce s nimi efektivnější a usnadňuje nám komunikaci s hotelovými hosty. S realizací zakázky od společnosti STAND CZ jsme byli maximálně spokojení, technici byli ochotní a vstřícní.“

~ Hotel Aura Praha

Miloslav Štěpán, majitel

„Telefonní řešení zefektivnilo komunikaci s klienty a usnadnilo práci našim zaměstnancům zejména díky automatickému směřování hovorů na naše koordinátorky.“

~ EUROPE IVF International s.r.o.

Jakub Kočí, IT správce

„ Uvítali jsme představení a posléze i nasazení software ANTS Fusio, vyvinutého vysoce flexibilně tak, abychom si sami mohli nastavit agendy a procesy, jak je potřebujeme v našem provozu.“

~ Vodovody a kanalizace Břeclav, a.s.

Václav Pelák, IT správce

„Do systému FUSIO jsme zavedli agendu Autoprovoz, kde můžeme sledovat efektivní využití služebních vozidel a další aspekty autoprovozu. Nasatvili jsme si přehledové automatické reporty na hlídání ukončení platností technických kontrol, zelených karet a dalších údajů.“

~ Krajská hygienická stanice Zlínského kraje

Ing. Dagmar Smutková, ředitelka odboru ekonomicko provozního

„Velké pozitivum přinesla společná a sjednocená databáze kontaktů operátorek našeho kontaktního centra v software ANTS CTI Client.“

~ Poděbradka, a.s.

Michal Valeš, ICT department

„Nový telefonní systém významně zlepšil možnosti komunikace strážníků, jak mezi sebou navzájem, tak s veřejností. Došlo k integraci všech vzdálených služeben do jednoho celku, což nám umožňuje efektivně vyřizovat naléhavé i běžné hovory.“

~ Městská policie Brno

Bc. Jakub Ghanem, tiskový mluvčí

„Důležitým faktorem k naší spokojenosti je aplikace ANTS CTI Client, která nám velmi pomohla k lepšímu propojení oddělení nákupu i prodeje a tím k jednodušší administraci našich zákazníků přes telefon.“

~ Bika - velkoobchod papírem

Ing. Ondřej Komínek, development manager

„Pracovníci obchodního i technického úseku prokázali vysokou úroveň a vyjímečné pracovní nasazení čím dokázali v krátké době uvést novou ústřednu s technickým vybavením do provozu. S dodávkou a přístupem firmy STAND CZ jsme byli nadmíru spokojeni.“

~ Domov pro seniory Sokolnice

MVDr. Petr Nováček, ředitel organizace

„Firma STAND provedla zasíťování a vybavila naše kanceláře v Brně, Praze a Plzni kancelářskou a telekomunikační technikou. Dodávky byly provedeny vždy kvalitně a v dohodnutém termínu.“

~ Pivovary Lobkowicz

Otakar Binder, komerční ředitel

„Díky optimalizaci telekomunikačního provozu a dodávce pobočkové telefonní ústředny Panasonic jsme získali funkční bezproblémový systém vyžadující minimální údržbu a zásahy s podporou nejnovějších technologií.“

~ Kleffmann Group

Markéta Smekalová, Fieldwork/Office Manager

„S pomocí STAND byl rozjezd naší společnosti v nové hale rychlý a hladký. Dlohodobě jsme spokojeni také s jejich další prací, servisem a podporou.“

~ Seaborne Plastics s.r.o.

Bohdan Paar, Operations Manager

„Díky nasazení software ANTS CTI jsme mohli aplikovat v naší společnosti komfortní obsluhu hovorů, integraci hlasové pošty i sdílený telefonní seznam pro bezdrátové telefony DECT.“

~ BeF Home, s. r. o.

Michal Prošek

„Oceňujeme přístup společnosti STAND CZ ke svým zákazníkům a rádi se na ni kdykoliv v budoucnu obrátíme.“

~ Gymnázium Beskydy Mountain Academy

Mgr. Petr Hermann, ředitel

„Pracovníci obchodního i technického oddělení STAND prokázali vysokou míru profesionality, na naše požadavky reagovali pružně a nasazení nového systému plně vyhovuje našemu očekávání.“

~ Lear Corporation

Jan Krejčí, IT manager

„VPN sítí jsme propojili všechny naše organizace: Radnici, Živnostenský úřad, Městskou policii, Knihovnu, Městský dům Elektra, Dům dětí a mládeže a snížili tak náklady na volání.“

~ Město Luhačovice

Ing. Michael Jahoda, tajemník

„Díky STAND řešení jsme dokázali snížit náklady na pevnou linku v naší společnosti o více jak 60%.“

~ Shimano Czech Republic

Jiří Vinkler, IT specialista

„Společnost STAND, jako jediná z oslovených společností na našem trhu, dokázala vymyslet řešení na míru dle našich náročných požadavků v rozumném poměru cena/výkon, navíc, ve velmi krátkém čase.“

~ Gratum Financial Services, s.r.o.

Alena Plzáková, MBA, výkonná ředitelka

„STAND analýza našich stávajících nákladů na telekomunikační provoz odhalila, že pouhým nasazením moderních technologií bychom mohli dosahovat značných měsíčních úspor.“

~ Obchodní tiskárny, a.s.

Ing. Miloš Kačer, manažer IT

„S postupem prací, kvalitou a plněním termínů jsme velmi spokojeni. Práce byly prováděny za dobré spolupráce projektora, zhotovitele a investora.“

~ SIKA CZ

Ing. Milan Zahradníček

O STAND

Poskytuje komplexní řešení pro Vaši podnikovou Komunikaci & Dokumenty. Řešení integrovaná se software vyvíjeným dceřinou společností ANTS s detailní znalostí českého trhu a potřeb zákazníků. Řešení pro rozvoj Vaší organizace.

Jsme autorizovaným prodejcem telekomunikační techniky Avaya a Panasonic s tradicí od roku 1991.

Podstatou naší filosofie je poskytování služeb na takové úrovni, abychom Vám maximálně ulehčili záležitosti s technikou související a Vy jste se tak mohli plně soustředit na svoji vlastní činnost.

Napište nám

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů
Podmínky zpracování osobních údajů

Kontakt

STAND CZ spol. s r.o.

Haškova 153/17, Lesná

638 00 Brno

e-mail: stand@stand.cz

web: www.stand.cz, www.ustredny.cz

tel.: +420 544 503 100

gsm: +420 777 735 100

IČ: 25563068, DIČ: CZ25563068

 

HELPDESK (helpdesk@stand.cz)

 

  Facebook

  YouTube

Roki Logo

Copyright © 1997 – 2024 STAND CZ spol. s r.o.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.