Pomocí hlasových pokynů přepojujte hovory od zákazníků na správné oddělení nebo zástupce, během vysokého vytížení použijte zařízení pro ukládání hlasové pošty, uvítejte vaše zákazníky přívětivě, např. hlasovým průvodcem v jejich jazyce nebo hudbou ve vysoké kvalitě. Integrujte do systému mobilní telefony a spravujte také jejich hlasové schránky.

Tipy pro Vás

Směrujte příchozí hovory na nejvhodnější oddělení

Šetřete čas Vašich zákazníků i Váš. Pomocí nástroje automatické distribuce hovorů směrujte např. hovory z určitého regionu přímo na příslušné obchodní zástupce nebo podle země volajícího na pracovníka hovořícího daným jazykem. Nebo identifikujte charakter požadovaných služeb – technická podpora, servis či obchodní nabídka – a přepojujte zákazníky přímo na příslušné oddělení. Volajícího, který je označen jako VIP, můžete např. spojit přímo s vedoucím pracovníkem. (Služba je založena na základě ID/CLIP volajícího)

Distribuujte hovory rovnoměrně na všechny pobočky

Jsou-li pracovníci z jednotlivých pracovišť zaneprázdněni nebo nemohou odpovídat, přeposílejte hovory do centrálního systému zasílání hlasových zpráv a odtud si je transparentně, na základě oznámení o uložené zprávě a snadnému přístupu k hlasové poště, mohou vyzvednout ostatní pracovníci a odpovědět na ně vstřícně a rychle.

Zpříjemněte zákazníkům čekání kvalitními nahrávkami

Z počítače můžete nahrát vlastní soubory ve vysoké kvalitě a přehrávat je jako záznamy uvítacích zpráv.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů